2010. június 8., kedd

Szülinap és vásár

Eltelt ez a hétvége is. Kicsit hosszú volt és fárasztó, de hála Istennek minden jól alakult. Sikerült megszervezni a kerti partit párom 30-ik születésnapjára és sikerült kijutni a vásárra is, igaz nem annyit, amennyit szerettem volna.
Nagy segítségemre volt estibogár, akivel közös asztalunk volt, és aki hősiesen tartotta a frontot szombaton és vasárnap is, hogy mi tudjunk készülődni. Ezúttal is köszönet érte!
Eredetileg szombatra terveztük a kerti mulatságot, de az élet másképpen hozta, közbejött egy temetés, így vasárnapra tolódott át. Azt hiszem nem kell mondjam, hogy melyik Forma1-es csapat a párom kedvence... a képek magukért beszélnek. Piros autó tortát kért a szülinapjára, az emblémás eper torta csak ráadás volt, persze mindkettő meglepetésként.






És íme az ünnepelt...



Ez volt az asztalunk a vásáron. Az időjárás nekünk kedvezett, de a vásárlói kedv..hát az nagyon nem. Az utóbbi időben szinte semmi sikerélményem nem volt vásár téren, uh.azt mondtam magamban, ha most sem járok sikerrel, többet nem megyek...és hát nem jártam. Persze a magam kedvéért azért nem hagyom abba, mert nagyon szeretem csinálni, de ezután csak ajándékba fogok ilyen dolgokat készíteni, eladásra nem (legfeljebb rendelésre), mivel ezen a vidéken nagyon nem értékelik és ebből kifolyólag nem is fizetik meg a kézimunkát. Úgyhogy most úgy döntöttem, a vásározást abbahagyom, úgyis másfajta terveink vannak a jövőre nézve, amibe egyenlőre nem fér bele a nagybani foltozás.

Itt van néhány kép rólunk, az asztalunkról, a portékáinkról.






5 megjegyzés:

  1. Nagyon szep volt a standotok!Sajnalom,hogy nem jartal sikerrel...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Ágnes! Sajnos nem....de azért nem csüggedek, mint hobby mindenképpen megmarad, aztán ki tudja mit hoz a sors...

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita. Remélem nem haragszol meg, szeretnék egy kis segítséget kérni.
    Most készülök varrógépet venni, teljesen kezdő vagyok. Egy ilyen gépről mi lenne a véleményed? http://www.argep.hu/product_833222.html
    Véleményed és segítséged előre is nagyon köszönöm!
    Szerintem se hagyd abba amit csinálsz ;)
    Ildikó

    VálaszTörlés
  4. Ildi, megmondom őszintén, én a varrást nagyon szeretem, de a varrógépekhez nem igazán értek. Nekem egy egyszerű Privileg gépem van évek óta, és éppen most szereztem be egy kicsit komolyabbat, szintén Privileg, azért ez, mert ezt forgalmazza az a cég, ahol dolgozom:) Más fajtám soha nem volt, de vágyok rá...amúgy a Singer gépekről jókat hallottam, bár az ára is jó...jó nagy. Amit átküldtél jónak tűnik, egyszerű de nagyszerű, bár nem is annyira egyszerű, mert többet tud, mint az én nemrég lecserélt, sokat használt kis gépem. Tulajdonképpen ha most kezdesz hozzá a varráshoz, akkor ez nemcsak hogy elég hanem nagyon is jó. És sokáig kihasználhatod majd. Uh.ha az árával megbarátkoztál már, akkor szerintem vágjál bele, de még megkérdezhetsz másokat is, akik jobban értenek az ilyesmihez.
    Nem semmi lehetett az a koncert! Így képeken is elképesztő a látvány. Mailen még lenne pár kérdésem, ha van kedved beszélgetni írj egy mailt.

    VálaszTörlés
  5. Nincs beállítva itthon az Outlook, így a borítékra kattintva nem tudok Neked levelet írni, de írj csak bátran: killdy@gmail.com
    A választ nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés