2010. június 1., kedd

Nem tűntem ám el...

Még a jómúltkorában kaptam egy díjat Csillától, amit ezúton szeretnék megköszönni, és egyúttal elnézést kérni, hogy ilyen későn reagálok rá, valamint szeretném felajánlani minden kedves olvasómnak.
És ha már itt vagyok, megemlíteném, hogy nem tűntem el, nagyon is készülök az ezen e hétvégén, Szatmárnémetiben megrendezésre kerülő családi hétvégére, amelyen kézműves vásár is lesz. Ez egyrészt energiával tölt fel, már napok-hetek óta örömmel készülök rá, másrészt viszont nagyon rossz, hogy egybeesik a párom 30-ik születésnapjával, kerti party stb.....sokat rágtam magam rajta, hogy is legyen, természetes, hogy a párom az első, de valahogy a vásárra is ki kellene jutni, ha már annyit készültem...hmmm, valahogy megoldjuk. Majd jövök a részletekkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése