2010. november 11., csütörtök

Itt van az ősz-itt vagyok újra

Lassan rendeződnek a dolgaink  és újból lehetőségem van blogolni. Az elmúlt időben nemigazán követtem a blogjaitokat, uh.ezt most be kell hozzam, de azért a varrással nem álltam le teljesen, készült néhány dolog a nagy csend közben is. Többek között elkészültem az idei legnagyobb munkámmal, egy kétszemélyes ágyteritővel, hamarosan hozok képeket is, de addig is néhány őszi szinfolt, melyeket nagynénémnek készitettem, ugyanis megkapta a múltkor bemutatott lila kockás csigát és áradozott róla, hogy mivel ősz van, milyen szép lenne ha őszi ruhába öltöztetnénk őket. Hát ők születtek meg, igaz lassan már a téli-karácsonyi ruhájukat kellene elővenni,de azért őket is bemutatom nektek.





Készültek új gyertyák is, ITT megnézhetitek őket.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók az őszi ruháik a csigáidnak :)szépek ezek a leveles anyagok.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Csilla! Örülök, hogy tetszik! Nagyon szeretem őket csinálni, és ha valaki meg is nézi őket a blogon, annak külön örülök.

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita!
    már külföldről? hogy alakulnak a dolgaitok? szívesen hallanék erről is, akár a blogon, akár privátban. :)
    Üdv, minden jót,
    Ildi

    VálaszTörlés