2010. március 2., kedd

Tavaszváró játék-sorsolás

Megtörtént a sorsolás! Így a játék végére összegyűltünk néhányan, köszönöm nektek, hogy itt voltatok, játszottatok és hogy olvassátok a blogjaimat! Ezelőtt egy évvel még azt sem tudtam, mi az hogy blog, ma pedig már nem telik el úgy nap, hogy ne böngésszek a sok-sok csoda között, amiket ti és még sokan mások készítettek. Az pedig, hogy az én blogomat is ennyien olvassátok...hát megmondom őszintén csodálkozom is, de hihetetlen örömmel is tölt el!!
Na de akkor térjünk vissza a sorsolásra, mert most ez itt a lényeg.
Ennyien gyűltünk össze így a végére: (remélem senkit sem hagyok ki :)
1. Csilla
2. Rinka
3. hildikó
4. estibogár
5. Rita
6. Ágnes
7. Szabó

A két unokahugim volt a segítségemre a sorsolásban, íme:

Az első nyertes: Ágnes. Az ő nyereménye egy gyertya, melyet ő választhat majd ki! Erről bővebben itt olvashatsz.




A második nyertes pedig Csilla. Az ő nyereménye a már ismert tavaszi ajtódísz, koszorú, melyen a nyertes utólagos engedelmével kicseréltem a szallagot, mivel az akkor lefotózott koszorún egy függöny megkötője volt (akkor nem volt otthon más), de azért remélem így is tetszik majd.



Még egyszer köszönöm, hogy játszottatok velem, remélem még lesz részünk hasonlókban!

Mindenkinek jó blogolást kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm nagyon szépen az unokahugidnak,hogy engem sorsolt ki.Nagyon örülök!Irok majd e-mailt milyen gyertyát szeretnék.Köszönöm!Puszi,Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó! Köszönöm szépen! Hú de örülök :)Jöhetsz te is nálam, játszani, két játék is van :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita !
    Bocs, hogy elvesztem ! Nagyon helyes a házikód, de ilyet én is szoktam varrni, viszont ez a koszorú nagyon szép :)) Nem varrnál nekem egy ilyet csereként mindkét cuccomért ? Odaadnám a lógót és a terítőt egyben :))

    VálaszTörlés
  4. De igen, Gina, benne vagyok a cserében, a részleteket megbeszéljük mailben!

    VálaszTörlés